dodaj Dodaj
Drukuj print

Praca biurowa - Pracownik ds. administracji i sprzedaży

Dodano przez: dciupak@gmail.com
Opublikowany: 28.07.2021
Aktualizacja: 15.09.2021
Kategoria: Praca
  • uploaded image

PPH Janex - rodzinna firma, która działa nieprzerwanie od ponad 30 lat i angażuje w swoją działalność trzy pokolenia. Głównym kierunkiem działania jest produkcja oraz konfekcja wszystkich produktów zbożowych. Istotnym obszarem naszej działalności jest produkcja marek własnych, które dostarczamy do wiodących sieci handlowych w całej Europie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy na nowe stanowisko: Specjalista ds. administracji i sprzedaży (praca biurowa) Miejsce pracy: Janów Lubelski Obowiązki: - obsługa zamówień krajowych i zagranicznych - pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych - redagowanie ogłoszeń sprzedażowych - współpraca z bieżącymi klientami Nasze wymagania: - doświadczenie w sprzedaży - znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny - samodzielność i odpowiedzialność za pracę i powierzony sprzęt - wykształcenie wyższe - znajomość pakietu MS Office - posiadanie prawo jazdy kat. B Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat - zdobycie doświadczenia w obszarze sprzedaży - duże możliwości rozwoju - niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV bezpośrednio na adres: daniel.ciupak@janex-jl.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”.

facebook youtube