W związku z planowaną likwidacją przez PGE Obrót S.A. Biura Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim, my Radni Rady Miejskiej w Janowie Lubelskim stanowczo sprzeciwiamy się podejmowaniu działań zmniejszających dostępność mieszkańców Gminy Janów Lubelski i powiatu janowskiego do podstawowych usług sprzedawcy energii elektrycznej, prowadzących do istotnego pogorszenia jakości obsługi odbiorców, utrudnienia życia mieszkańców Gminy i obciążania ich dodatkowymi kosztami z tego tytułu. Obecna struktura organizacyjna Biur Obsługi Klienta zapewnia odbiorcom energii elektrycznej fachową i szybką obsługę. PGE Obrót S.A. jako spółka Skarbu Państwa nie może nastawiać się bowiem tylko i wyłącznie na osiąganie zysków, a w swej działalności powinna kierować się również dbałością o bezpieczeństwo i jakość obsługi odbiorców swych usług.
Zwracamy uwagę na skutki likwidacji Biura Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim, co objawiać się będzie przede wszystkim:
Rada Miejska w Janowie Lubelskim, mając na uwadze powyższe względy i dobro mieszkańców Gminy zwraca się do Zarządu PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie o utrzymanie dalszego funkcjonowania Biura Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim.
Rada Miejska pozostaje w przekonaniu, że utrzymanie funkcjonowania Biura Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim wpłynie pozytywnie na sposób wykonywania obowiązków przez pracowników, jak i życie mieszkańców Gminy Janów Lubelski i Powiatu Janowskiego .
Otrzymują:
Do wiadomości: