Drukuj Drukuj

Mobilny BOK PGE Obrót będzie dla Klientów w Janowie Lubelskim w każdą środę !!

Opublikowano: 27.08.2020

Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powróciło do obsługi.

Mobilny BOK PGE Obrót będzie dostępny dla Klientów w Janowie Lubelskim w każdą środę w godzinach 10.00-14.00 obok Punktu Obsługi Klienta Dystrybucyjnego PGE przy ul. Zamoyskiego 96.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, Klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa i higieny:

  • wewnątrz mobilnego BOK-u może przebywać tylu Klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi,
  • konsultant zaprasza kolejne osoby oczekujące na obsługę na zewnątrz,
  • wewnątrz pojazdu obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
  • Klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych osób.

Agnieszka Żurawska

facebook youtube