Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powróciło do obsługi.
Mobilny BOK PGE Obrót będzie dostępny dla Klientów w Janowie Lubelskim w każdą środę w godzinach 10.00-14.00 obok Punktu Obsługi Klienta Dystrybucyjnego PGE przy ul. Zamoyskiego 96.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, Klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.
Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa i higieny:
Agnieszka Żurawska